Апел за помоћ самохраној мајци са петеро деце

Апел за помоћ самохраној мајци са петеро деце

12366871_157168061310082_102650901_n

Име ми је Маја Рајичић. Имам петоро деце. Самохрана сам мајка. Нико неће да ми помогне, а неће нико ни да дође да види како живимо. Немамо стакла на прозорима и вратима него најлоне. Деца ми немају шта да једу.

Гладни су. А никог брига није. Ја нисам никад од никог помоћ тражила док сам радила. Сад сам технолошки вишак и добила сам отказ. Исекли су ми струју због 15 хиљада динара дуга, а имам четири ђака и бебу од годину и по, која је 3 пута била у Тиршовој зато што је имао улаз црева у црево.

Долази зима и страх ме је хладноће јер имам поцепан шпорет. Кад кише почну, код мене је као у базену јер вода цури по зидовима. И нико неће да дође да види, да дође макар…

Гладујемо. Ја не тражим новац, само желим нека ми неко помогне. Док сам могла приватно да радим – радила сам.

Како да помогнете (контактирате) Маји и њеној деци можете сазнати на овом ЛИНКУ.

Подели…
Оставите одговор

